להזמנה ופרטים נוספים

חדרי אירוח במרכז

חופשה במרכז הארץ

לרוב אנו מתכננים חופשה לפחות כמה שבועות מראש ומודיעים בעבודה על היעדרות בשביל לנסוע לצימר מרוחק. אין צורך בתכנונים מיותרים ובבזבוז ימי חופשה, ניתן לצאת לחופשה גם במרכז הארץ, מבלי לשהות יותר מדי זמן בדרכים, רק עשרים דקות מתל אביב וכעשר דקות מרחובות ואשדוד. חדרי אירוח במרכז באווירה כפרית ושקטה ממש כמו חופשה בגליל.

היתרונות של חדרי אירוח במרכז

חדרי אירוח במרכז נמצאים בקרבת הבית ומאפשרים חופשה ספונטנית ללילה אחד ואף לכמה שעות בלבד. מתאים במיוחד לזוגות אשר מעוניינים לחגוג ימי הולדת, ימי נישואין או סתם להתפנק. בשל הקרבה לאזור המרכז ניתן לעשות גיחה קצרה מהעולם הקדחתני לעולם שליו, רגוע ורומנטי בכל יום ובכל שעה. חדרי אירוח במרכז מהווים פתרון מושלם לאלו אשר מעוניינים מצד אחד ליהנות מהבילויים שהעיר מספקת אך מצד שני מעוניינים להרגיש את הרוגע של החופשה. נהנים במרכזי הקניות הגדולים שבאזור ובברים והמסעדות המעולים וחוזרים לנוח בכפר.

חדרי אירוח במרכז – חוויה מושלמת

חדרי האירוח של נווה בר מעוצבים באופן ייחודי אשר משתלב עם הנוף הפראי של האזור. בין העצים המוריקים נמצאות בקתות העץ שלנו. לכל בקתה שביל כניסה נפרד וחצר פרטית ואינטימית. בחצר תמצאו ערוגות צמחים לחליטה אשר מפיצים ניחוחות של שלווה, שולחן אבירים מעץ, מנגל וכמובן גקוזי מפנק. פנים הבקתה מכניס את המבקרים מיד לאווירה רומנטית – מיטת אפריון מפתה, תאורה מעומעמת, בר ישיבה ונרות ריחניים.

להזמנה ופרטים נוספים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני