להזמנה ופרטים נוספים

צימרים באזור אשקלון

איזור מושלם לחופשה

מלון הבוטיק "נווה בר" בנוי ממספר צימרים באיזור אשקלון, איזור מדהים ביופיו בשל מרחבי הגידולים החקלאיים, המושבים הפרווריים הירוקים והטבע הפראי. הצימרים שלנו ממוקמים בלב פרדס אשכולית אדומה יחיד מסוגו אשר מקנה לחופשה ניחוח כפרי משגע ואווירה שלווה ורגועה במרחק נסיעה קצרה מאווירה אורבאנית תוססת. כ- 20 דקות נסיעה מנווה בר נמצאת העיר היפהפייה – אשקלון, שם תוכלו ליהנות מאטרקציות נפלאות לכל הגילאים.

צימרים ליד אשקלון – אטרקציות

צימרים ליד אשקלון מהווים פתרון מושלם לכל אלו אשר כמהים לחופשה ואינם מעוניינים בנסיעות הארוכות והמתישות לקצוות הארץ. אשקלון וסביבתה נמצאים בחלקו הדרומי של מישור החוף, איזור המפריד בין השפלה לצפון הנגב. איזור זה ידוע כאזור רווי בהיסטוריה ושרידים ארכיאולוגיים אשר עומדים על תילם עוד מימי התנ"ך. בפארק הלאומי של אשקלון המשתרע על שטח גדול מאוד ניתן לראות חלק משרידים אלו וליהנות מפיקניק משפחתי במדשאות רחבות הידיים של הפארק.

ניתן לבקר בחופיה של אשקלון לצעוד בטיילת היפהפייה שלה, כמו כן בתור עיר נמל קדומה המרינה של אשקלון מציעה שייט לאורך חופיה של ארצנו. למשפחות עם ילדים מומלץ לבקר בפארק המים אשקלונה, ליהנות משלל המסעדות באיזור ועוד ועוד. מגוון האטרקציות דורשים לינה באיזור ולכן צימרים ליד אשקלון מושלמים למטרה זו.

לטייל בעיר ולישון בכפר

צימרים ליד אשקלון מאפשרים לכם ליהנות מלינה במקום שקט ושליו וגם ליהנות מהאטרקציות השונות של העיר. מטיילים במשך היום בעיר וחוזרים לנוח בצימרים המפנקים של נווה בר. צימרים באיזור אשקלון – החופשה המושלמת.

להזמנה ופרטים נוספים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני