להזמנה ופרטים נוספים

    צימרים באזור המרכז

    המקומות הכי לא צפויים בדרך כלל לבלות בהם חופשה מפנקת מתגלים לאחרונה כמקומות שמתחדשים בהם דברים מעניינים. צימרים באזור המרכז לא היו בדרך כלל ההעדפה הראשונה של מי שחיפש מקום לנקות את הראש בנויים אחרים לגמרי אבל זהו הסוד הגדול ביותר של המרחב הכפרי באזור המרכז. הוא בהחלט יכול להתחרות בהצלחה עם הגליל ועם מדבר יהודה בכל הקשור למקומות פסטורליים שמעניקים לכם שלווה אין סופית והרבה רוגע. תגלו להפתעתכם שבמרחק נסיעה סבירה מהבית תוכלו ליהנות מבקתות עץ או צימרים מודרניים וחמימים, מהסוג שמאובזר בכל מה שנחוץ לכם לחופשה חלומית באמצע השבוע באמצע שום מקום שהייתם בו מעולם.

    צימרים באזור המרכז לנוחותכם המרבית

    יש הרבה סיבות מצוינות לבלות השבוע דווקא במרכז ודווקא במקום שלא נתתם לו צ'אנס עד כה.

    • המיקום הסביר הוא ליד אשדוד, שזה מרחק נסיעה קצרה מכל מקום במרכז הארץ ובוודאי בגוש דן.
    • הים הקרוב מאפשר לכם ליהנות גם מחופשת בטן-גב כיפית למדי, כמו גם שהות מרגיעה ומרחיבת נפש במרחב הכפרי הירוק.
    • האטרקציות הקולינריות של אשדוד מחכות לכם במרחק נסיעה קצר.
    • יש לכם שם מתחם אירועים קטן שיכול לשמש אתכם לשילוב מעניין של חופשה עם אירוע משפחתי, בדיוק כמו שרואים בסרטי הקולנוע. הכל במקום אחד עם כל המשפחה והחברים.
    • הלו"ז שלכם מאפשר לכם לקבוע מה לעשות ולא להיות כפופים לצוות המלון.
    • המחירים נוחים בהרבה ואתם מקבלים הכל ללא תוספת תשלום כמו במלון.

    חפשו את נווה בר בקרבת מקום לכל דבר

    מתחם וצימרים הם השילוב האופטימלי שנווה בר שליד אשדוד מציעה לכם. אתם יכולים לבוא לבלות חופשה בנפרד ולערוך שם גם אירוע בקרבת מקום במתחם הסגור והמקורה שלהם. אם תתכננו היטב את הצטרפות המשפחה והחברים שלכם תוכלו ליהנות מזמן איכות משגע שכמוהו טרם ניסתם עד כה, בבקתות העץ הנפלאות של נווה בר שעומדות לרשותכם. קונספט נפלא של צימרים במרכז שעומד לרשותכם במחירים נוחים מאוד. במקום יש גם חוות סוסים ופרדסים אשכוליות נפלאים שמבטיחים לכם את כל הטבע, הנוף הירוק והשקט שנחוצים לכם.

    להזמנה ופרטים נוספים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני