להזמנה ופרטים נוספים

    צימרים במרכז הארץ

    חיפשתם זמן רב מקום שהוא רק שלכם ועדיין לא מכירים אוו יותר מדי אנשים? דעו כי צימרים במרכז הארץ נחשבים עדיין לסודם של אנשים שמעדיפים נופש איכותי במחירים נוחים ועדיין לא נוהרים לשם אנשים רבים מי. הסיבה היא שרובם חושבים עדיין שנופש בדרום הרחוק או בצפון המוכר הם עדיין המקומות הכי כדאיים, בזמן שמתחת לאף במרכז הארץ מתפתחת תעשייה שלמה של צימרים מופלאים וקסומים שאנשים שומרים לעצמם. כעת, מחכים לכם צימרים משגעים במחירים נוחים לחלוטין בכל מקום במרכז הארץ לנוחותכם.

    צימרים במרכז הארץ מתאימים לכולם

    יש מתחמים שונים לעריכת אירועים שלמדו מהנהוג בחו"ל, ולכם הם מציעים בצמוד אליהם גם צימרים מצוינים שמארחים את עורכי האירועים ואת משפחתם ואורחיהם. זה יכול להיות לצורך חופשה וזה יכול להיות לרגל האירוע עצמו. מה שברור הוא שהקונספט הזה הולך ותופס תאוצה משום שאנשים מתקשים להיפרד לאחר כמה שעות של אירוע והם מחפשים כל סיבה שיש כדי להישאר יחד אפילו ללינה במקום ובילוי היום שאחרי ביחד, בהכנת ארוחות ובשיחות נעימות. בגלל זה מתחם כמו נווה בר, שנמצא ליד אשדוד, מציע את הבקתות שלו בצמוד למתחם אירועים מפואר ונוח לכל מטרה – נופש וחופשה או אירוע עם אירוח מלא של המשפחה.

    מה תמצאו בנווה בר?

    נווה בר, כשמו כן הוא, מציע לכם כמה יתרונות מעולים שרק צימרים במרכז הארץ יכולים להציע לכם.

    • עשר בקתות עץ רומנטיות ומצוידות בכל מה שנחוץ לכם לצורת האירוח שלכם או לקבל את האורחים שלכם. או רק לחופשה נחמדה במרכז הארץ.
    • מרחק נסיעה סביר מכל מקום בארץ, כולל הצפון או הדרום. לתושבי המרכז זהו יתרון מעולה שאתם יכולים ליהנות ממנו בנסיעה קצרה וללא פקקים או התברברויות מיותרות. לאחרים זהו פשוט חבל ארץ שהם לא מכירים והוא הרבה יורת יפה משהם מתארים לעצמם.
    • ג'קוזי וכל המתקנים שנחוצים לכם בבקתות המפנקות, כולל חוות סוסים סמוכה, בר וסנוקר לשעשוע שלכם.
    • מתחם אירועים מקורה או פתוח לנוחותכם. מקרן ומערכת סאונד למי שנחוץ לו ציוד אורקולי לאירוע שהוא רוצה להרים בעצמו.

    להזמנה ופרטים נוספים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני