להזמנה ופרטים נוספים

    צימרים זולים במרכז

    בבואכם למצוא את המקום הבא שיתאים לכם למילוי מצברים ככה סתם באמצע השבוע לנופש ספונטני, בדקו צימרים זולים במרכז, ותופתעו לגלות עד כמה התחדש התחום הזה לאחרונה. יש בו לא מעט צימרים שנפתחו בשנים האחרונות באזורים הכפריים והשלווים של המרכז, כך שהם גם נמצאים במרחק נסיעה קצר ונוח מכל מקום שבו אתם חיים בשרון או בגוש דן, וגם נמצאים רחוק מספיק כדי להעביר אתכם לאווירה שונה לחלוטין באזור פורח וירוק לגמרי. צימרים כאלה מציעים מכל טוב הארץ ומפנקים אתכם באבזור מלא, כך שהסטנדרט של האירוח חייב להיות כזה שיתאים לאורחים שיש להם הבנה באירוח. תתפלאו לגלות שהשדרוג הזה מובן מאליו והצימרים מוצעים ברמת אירוח בינלאומית של ממש.

    צימרים זולים במרכז נגישים לכולם

    צימרים זולים יכולים להיות איכותיים כמו כל בית מלון סביר ואיכותי שנמצא באזור אטרקטיבי מאוד. החדרים באים בצורת צריפים או בקתות עץ, או מבנים נפרדים ומושקעים היטב מבחינת עיצוב הפנים שלהם, כדי להתחרות בהצלחה בכל בית מלון אחר. הם מאובזרים בקפידה בכל מה שנחוץ לכם לנוחיות מרבית ומאפשרים לכם להתפנק שם לכמה שעות או כמה ימים, לצבור כוחות ולהמשיך הלא הרגועים ושלווים. מה שעושה את המקום הזה בדרך כלל הוא הטבע מסביב. מתברר שהעבר החקלאי והכפרי של ישראל מבוקש מאוד בצורתו הירוקה כמו הפרדסים שמקיפים את הצימרים שנמצאים במקום שנקרא נווה בר ליד אשדוד, מקום חדש יחסית שהשתדרג מאוד והגיע לרמת אירוח איכותית מאוד.

    מה מציע לכם נווה בר?

    נווה בר, כאמור מציע לכם צימרים זולים במרכז עם כל היתרונות הבאים.

    • קרבת מקום לאשדוד ולכן נסיעה נוחה וקצרה לשם מכל מקום. כמו כן, קרבת מקום לאשדוד עצמה למי שמגיע בתחבורה ציבורית.
    • יש בו ג'קוזי ענק, חוות סוסים, מתחם אירועים מקסים שמתאים למי שרוצה לערוך אירוע משולב באירוח משפחה וחברים באזור. כך תוכלו לחגוג יום הולדת או יום נישואים בחברת האנשים שאתם אוהבים במיוחד.
    • בקתות עץ איכותיות ומשופצות ויפות להפליא, מאובזרות בכל מה שנחוץ לכם.
    • ג'קוזי בתוך פרדס אשכוליות נפלא.
    • מחירים נוחים בכל השבוע.

     

    להזמנה ופרטים נוספים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני