להזמנה ופרטים נוספים

    צימרים ליד רחובות

    כל כך הרבה יתרונות…

    צימרים ליד רחובות מאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות. מצד אחד נמצא הפן העירוני של האיזור, רחובות הינה עיר אשר התפתחה פלאים בשנים האחרונות והפכה לאחת ממוקדי הבילוי הליליים הידועים בארץ. רחובות מתאפיינת בברים ומסעדות רבים, מרכזי קניות, שווקים נייחים וארעיים ועוד. כמו כן, ממש בסמוך לרחובות נמצא מרכז הקניות הגדול של צומת בילו אשר פתוח בשבתות החל משעות הבוקר.

    צימרים באיזור רחובות – כמו בכפר

    צימרים באיזור רחובות מתאפיינים בניחוח הכפרי של האיזור. נווה בר מציע צימרים בעיצוב כפרי אירופאי, כ- 10 דקות בלבד מהאיזור האורבאני התוסס. אנו מזמינים אתכם לחופשה במציאות אחרת, בין עצי הפרי והשדות הירוקים. בקתות העץ שלנו מעוצבות ומותאמות במיוחד לאווירת הטבע של האיזור, לכל בקתה חצר פרטית מקושטת בצמחיית נוי ובערוגות צמחים לחליטה, גקוזי מפנק בחצר, מנגל ושולחן אבירים עשוי עץ מלא. השילוב בין האטרקציות של העיר לאווירה הכפרית של הצימר הינו שילוב מנצח אשר הופך את האופציה של צימרים באיזור רחובות לאופציה המושלמת.

    חופשה לכל הגילאים

    צימרים ליד רחובות מתאימים למשפחות עם ילדים אשר מצד אחד זקוקות לאטרקציות במשך היום אשר יעסיקו את הילדים ומצד שני רוצות להרגיש את הרוגע והשלווה של החופשה. כמו כן צימרים באיזור זה מתאימים לזוגות אשר מעוניינים בחופשה מבלי לנסוע רחוק מדי מביתם. זו המתנה המושלמת לימי נישואין, ימי הולדת וסתם לימי פינוק זוגיים.

    להזמנה ופרטים נוספים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני