להזמנה ופרטים נוספים

    צימרים במרכז לזוגות

    אם הגיע סוף סוף השבוע שבו אתם יכולים להרשות לעצמכם חופשה נעימה לתחזוקת הזוגיות, צימרים במרכז לזוגות הם ההמלצה המתאימה לכם לפסק זמן שכזה. אתם יכולים למצוא שלל של הצעות מעולות שמבטיחות לכם 48 שעות לפחות של הפסקה מכל השגרה המטרידה והלוחצת שלכם, ומי אינו יודע בדיוק עד כמה נחוץ זמן איכות שכזה כדי לחזק את הזוגיות והאינטימיות ולהעניק לכם תחושה שאתם עובדים כדי לחיו ולא חיים כדי לעבוד. חשפו צימר נעים בקרבת מקום, שלא תצטרכו לבזבז את הזמן שלכם בנסיעות לצפון או הדרום הרחוקים. הרשו לעצמכם ליהנות ממה שאתם עובדים למענו ועשו זאת באפשרות הנופש הכמעט שפויה היחידה שיש היום מבלי להוציא על זה מחיר של חופשה בחו"ל.

    צימרים במרכז לזוגות עדיפים על פני מלונות

    יש כל כך הרבה סיבות שבגללן עדיף לצאת לחופשה בצימר שכזה במקום לנסוע לאיזה מלון ולהלן כמה מהן. 

    • החדרים מרהיבים ביופיים ומציעים פרטיות ואינטימיות משופרות בהרבה מכל מה שבית מלון מפואר יכול להציע, בכל הכבוד לו. הפרטיות מוחלטת ומאפשרת לכם שקט ושלווה אמיתיים.
    • האטרקציות אינן נמצאות בתוך המלון עצמו, כך שאינכם חייבים להקשיב לכל מה שצוותי הבידור וההווי עושים בכל שעות היום. כלומר, אין הפעלות מטרידות את המנוחה ואתם יכולים לבחור אם לנסוע למקום אחר או להישאר בשקט בחדר.
    • לו"ז גמיש בהרבה מאשר לנסוע למלון. אתם קובעים מתי הארוחות שלכם, אלא אם כן בחרתם להיעזר בשירותי המקום ואז לפחות לא תצטרכו לעשות זאת עם אחרים אלא בפרטיות מוחלטת אצלכם.
    • מותר לכם לבשל בחדר שלכם מה שנוח לכם. כמו חופשה פרטית לחלוטין שבה אתם נהנים מהקולינריה המועדפת עליכם.
    • אין צוותים שמפריעים לכם בניקיון או בכל שאלה אחרת, ואין גדודים של תיירים שמפרים את הפרטיות והשקט.

    למה לבחור בנווה בר?

    נווה בר הוא מתחם בקתות עץ פסטורליות במרכז הארץ ובמרכז פרדסי אשכוליות. אלה הם צימרים במרכז לזוגות שמבטיחים לכם את כל הפרטיות שנחוצה לכם. קרבת המקום לכל אטרקציה שהיא, כמו גם חוף הים או המסעדות הידועות של אשדוד, מבטיחה לכם שתוכלו לנסוע לכל מקום וליהנות מבילויים שונים או להישאר בבקתה שלכם וליהנות מהשקט ומהפרטיות.

    צימרים במרכז לזוגות

    להזמנה ופרטים נוספים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני