להזמנה ופרטים נוספים

    צימרים בשפלה לזוגות

    בלב המדינה זה כמעט בלתי אפשרי להאמין שהטבע עדיין פראי ומלא שלווה, אבל עובדה. צימרים בשפלה שממוקמים באזור זה נהנים מכל הטבע והירוק שאפשר למצוא גם במקום שאינו צפון הארץ אלא לגמרי לב הארץ. תוכלו למצוא בה המון מקומות שמציעים לכם את המיטב שאפשר להציע בתחום הנופש והתיירות הפנימית, משום שהם מכירים את הטעם הישראלי וערוכים לספק את כל הפינוקים שישראלים מצפים לקבל. זוהי החלופה הכי שפויה לבתי מלון, גם מבחינת מחיר וגם מבחינת תמורה. היתרונות העוצמים שיש לצימרים במרכז להציע לכם מגמדים כל תירוץ שלכם לא לצאת לחופשה ספונטנית כשאפשר. פשוט חבל לפספס את הזמן המצוין הזה להטעין את עצמכם באנרגיות חיוביות שמותנעות בעזרת כל הטבע והשלווה שמסביב.

    צימרים בשפלה במחירים מעולים

    למה אם כן להעדיף צימרים כאלה שנמצאים באזור מפתיע ולא מוכר כל כך? הסיבות מתחלקות לכמה סוגים והן כולם לפניכם.

    • לנסוע שעות לחופשה שנתית זה בסדר גמור כשיש לכם זמן, אבל כשאתם רוצים לילה של נופש ומנוחה באמצע השבוע או אפילו סוף שבוע קצר עדיף שיימנעו מכם כל הפקקים והנסיעות הארוכות.
    • המרחב הכפרי באזור השפלה הרבה יותר יפה משאתם יכולים לתאר לעצמכם, והוא כולל שדות רחבים ואין סופיים שמשתרעים מסביב כמו גם פרדסים ומטעים שממלאים אתכם אוויר צח.
    • האנשים באזור זה מכניסי אורחים ולבביים, וזה לא מוכר לכם משום שפשוט טרם נתתם להם צ'אנס.
    • מילת המפתח היא שקט ושלווה, וכשאתם נוסעים לצפון אתם מוקפים מאות ואלפי מטיילים שנוהרים לאותם מקומות מכורים.
    • צימרים הם מילת המפתח לנופש שכולם רוצים עכשיו, משום שהם גמישים יותר מבתי מלון שכבולים ללוחות זמנים משלהם.
    • הפינוקים שמחכים לכם בצימרים חינמיים לעומת מה שמחכה לכם במלונות בצורת אקסטרה.

     

    נווה בר בשפלה – צימרים שלווים

    חפשו מקום שנקרא נווה בר אם תרצו לחוות חוויה נפלאה. הצימרים שלהם הם בקתות עץ משופצות ואיכותיות שהגיעו לדרגת אירוח מעולה. יש שם מתחם אירועים אם תרצו לחגוג יום הולדת או יום נישואים, יש שם ג'קוזי רומנטי וחוות סוסים למי שרוצה להוציא מרץ או לטייל בסביבה, ויש שם פרטיות מוחלטת לכל מי שמחפש את השלווה. אשדוד הקרובה למקום יכולה להציע לכם את האופציות הרומנטיות הקולינריות וגם את חוף הים הנפלא למי שרוצה לבלות גם שם, הבריזה נהדרת והיא מגיעה עד הצימרים שלכם, ויש אטרקציות למכביר בסביבה לכל מי שרוצה לחפש פעילות אתגרית מעניינת וטיולים פעילים יותר מסתם מנוחה בבקתה.

     

    להזמנה ופרטים נוספים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני