להזמנה ופרטים נוספים

    צימרים רומנטיים במרכז

    חופשה רומנטית אמיתית

    כמהים לחופשה רומנטית? רוצה להפתיע את בן/בת הזוג? חוגגים יום נישואין או מאורע משמח? בואו ליהנות מחוויה בלתי רגילה במרחק נסיעה קצר – צימרים רומנטיים במרכז הארץ. נווה בר מציע את הפתרון המושלם לחופשה רומנטית מבלי לבזבז זמן יקר מהחופשה בנסיעות ארוכות לקצוות הארץ.

    צימרים לזוגות במרכז הארץ

    הצימרים שלנו מותאמים במיוחד לחופשה זוגית רומנטית במיוחד. הבקתות שלנו אינטימיות לחלוטין, לכל בקתה שביל כניסה נפרד וחצר מגודרת השומרת על פרטיותכם. פנים הבקתה מעוצב בסגנון ייחודי המקנה אווירה של חופשה פרוורית אירופאית – מיטת אפריון רומנטית, רהיטי עץ טבעיים, תאורה עמומה, בר נשנושים ויין וכמובן גקוזי מפנק בין ערוגות הפרחים ועצי האשכולית האדומה. זה מה שהופך את הצימרים של נווה בר למקום החופשה האידיאלי ומעניק לו את היוקרה של צימרים רומנטיים במרכז.

    צימרים לזוגות במרכז באווירה כפרית

    נווה בר שוכן בלב הטבע, מוקף בעצי אשכולית אדומה ובמרחבים ירוקים רעננים. המעבר מהעיר הסואנת לאווירה השקטה קורה תוך כמה דקות וכבר בכניסה מתחילה חווית החופשה הכפרית. במרחק של 20 דקות מתל אביב ו- 10 דקות מאשדוד ורחובות נמצאת חופשת חלומותיכם. המיקום מושלם לזוגות אשר מעוניינים לנצל את הטבות העיר במשך היום ולהירגע בערב ולזוגות אשר רוצים חופשה שקטה, שלווה ורומנטית מבלי לנסוע רחוק. אלו הם היתרונות המרכזיים של צימרים לזוגות במרכז.

    אצלנו תהנו מחבילות פינוק מלכותיות וייחודיות לזוגות האוהבים:

    אירועים זוגיים, ליל כלולות, ימי הולדת, ימי נישואין, ימים רומנטיים ועוד…

    הפקות שנשארות לכל החיים עם ריחות, נרות, סידורי פרחים, אורות רומנטיים, שוקולדים, שמפניה ויין, אוכל מגוון ועוד הפתעות…

    עד אלייך לחדר – טיפולים מפנקים ועיסויים בשמנים ארומטיים וריחות נעימים לשלמות החופשה… (בתיאום מראש)

    להזמנה ופרטים נוספים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני